عشقت خطيب بنتى حتى جعلنى شرموطه

نسـوانـجي سكس تيوب
عشقت خطيب بنتى حتى جعلنى شرموطه




هذه القصة كانت قد تم نشرها بواسطة الزميل العضو m.karim ، وقد كان الزميل وقتها قد أشار بأن القصة منقولة وليست من كتابته شخصيا ...وقد وصل فيها إلى الجزء التاسع ، ثم توقف تماما ولم يكمل ، كان ذلك في شهر 10/2015 ....

موضوع القصة الأصلية على هذا الرابط الذي سيتم غلقه مؤقتا والاكتفاء بهذا الموضوع ، فمن يرغب بقراءة أصل الموضوع علبه الرجوع إلى الأصل من هنا :
https://forums.neswangy.net/showthread.php?t=253123

بالنظر لجمال القصة ، وحسن حبكتها ، وما فيها من إثارة وتشويق ، وتلبية لرغبات العديد من الاعضاء لإكمال القصة والاستمتاع ببقية احداثها ، فقد ارتأت إدارة المنتدى أنه لا مانع من ذلك بل إنه من المهم تشجيع ودعم كل من يرغب من الاعضاء للتبرع لإكمال القصة 

بناءا عليه ، فقد تكرم العضو النشيط وصاحب القلم الجميل والخيال الخصب والرؤية الإبداعية المتميزة الزميل ( الساحر الجبار ) بالتبرع لإكمال القصة بقلمه ورؤيته وطريقته الخاصة بالكتابة ، ابتداءا مما انتهت إليه القصة في نهاية الجزء التاسع . وقد وافقت إدارة المنتدى على ذلك شاكرة له جهده وحرصه واهتمامه 

لا بد أن أنوه أن الأسلوب قد يختلف واللغة قد تكون مختلفة ايضا خصوصا عند الحديث باللغة المحكية العامية ، وطريقة الوصف أو الحوار قد تكون لها شكل مختلف ، فما اصعب ان يكمل الكاتب ما كتبه غيره 
لذلك اتمنى عليكم أن تكونوا رحيمون ودودون مع الزميل الكاتب خصوصا في البدايات ، 

اخيرا باسمكم جميعا اتقدم بالشكر والامتنان من الزميل الساحر الجبار على حسن اهتمامه وحرصه على تقديم كل شي جميل لخدمة المنتدى وقسم القصص خصوصا ، مباركا له إصداره المرحلة الأولى من التكملة المتمثلة في الجزء العاشر 
وتقبلوا الاحترام 
مشرف القسم 
شوفوني 
*********************************





الجزء العاشر 


روحت على البيت الساعه 7 تقريبا ودخلت كانت حنان تجهز حالها لحمد وبدات تزين حالها كانها ليلة دخلتها 
وانا طلعت لغرفتى وانا تعبانه من نيك اسعد جوز اختى لكسى 
وكل ما افتكر كلامو وغزلو فيا تزيد شهوتى ولما كنت بحط صباع ايدى فى فتحته طيزو وقد ايش كان بيكون شهوته زايده 
كل هادى حركنى من داخلى وما حسيت بحالى الى وايدى تذهب الى مكان محنتى الى بقا سر متعتى وغذابى بدات ادعك فى بظرى شوى وانا اه اهه اه احححح اموت من الشهوه وادخلت صباع ايدى بكسى وبدات ادخلو واطلعو بسرعه لحتى اجيت شهوتى سحبت محارم بسرعه وحطيتها على مكان شهوتى ومحنتى كسى ودخلت الحمام واتسبح وبدات اسرح بخيالى وافكر شو ناوى تسوى معايا انا وبنتى حنان يا حمد ما فوقت من تفكيرى الى على صوت الباب بتاع الاوضه كملت دش تبعى ولبست الطقم الى حمد جابو الى انا اصلا كنت لسه بتناك بيه من جوز اختى من ساعه خرجت كان جوزى هو الى دخل وكان نايم لبست قميص ننوم من الى حمد جابهم معى والى كان لو وطيت شوي تبان طيزى او وانا قاعده يبان كسى وكلوتى الى راشق فى شفرات كسى 
لاقيت تلفونى يرن كان حمد
حمد الو اخبارك يا حبيبتى
انا واحشتنى كتير يا روحى كتير اشتقت الك 
حمد ربع ساعه وبكون قدام البيت 
طيب يلا سلام مشان اخلص سلام 
وجهزت حالى وتزينت كما لم اتزين من قبل 
وخرجت بصيت على اولادى لاقيتهم بغرفتهم 
وحنان كانت مجهزه حالها ومتزينه 
ونزلت الصاله لاقيت الباب يدق جريت على الباب 
مثل المنتظره جوزها وفتحت الباب واول ما دخل سلام عليا حمد وبدا يتغزل فيا وفى جمالى وقد ايه عطرى جميل وهاد الكلام كان كفايه انو يحرك محنتى وشفايف كسى الى بداو بمحنتهم وهيجانهم دخل بص الاول ما لاقى حد غيرى كانت حنان لسه فوق ما نزلت عطانى بوسه مسكت شفتى السفلى ومص فيها وانا كمان ولا حسيت بحالى وان ممكن حنان او حد من اولادى ينزل ويشوفنى بهيك منظر كنت فى دنيا المتعه والشهوه وما سابنى الى لما حاسنى انى خلاص ما عاد فينى اقف على رجلى دخل الصالون كانت حنان نزلت سلم عليها وباسها قدامى من شفافها وهيا كانت خجلانه كتير منى وما تعرف انى ما عرفت طعم المتعه الى معا خطيبها ودخل الصالون وقالى فوفا ممكن قهوه من ايدك قولتلو من عينى مو من ايدى وانا كنت خابره هو شو راح يسوى فى حنان 
ودخل هو وحنان الصالون وانا روحت على الباب تبع المطبخ الى يطل عليهم فى الصالون وكان حمد ماسك حنان وهما واقفين وساندها على الحيط وبيبوس فيها وهيا بتريد تعاتبو انو هيا ما شافتو من اربع ايام بس هو ما عطاها فرصه وبدا فى مص شفايفها وتقبيلها ومص ولحس رقبتها وقلعها الفستان الى كانت لبساه وهيا بتدلك فى زبو الى صار مثل الحجر وانا بدعك فى مكان محنتى وبدا يلعب فى كسها بايدو وهيا خلاص ما كانت قادره تقف اخدها وقعدو وشلح بنطلون تبعو وحنان خرجت حبيبها من سجنو وبدات تمص فيه بكل احترافيه وفن وحمد بيدعك فى صدرها الى ان جابت شهوتها فى بقو وهو بلعها كلها ورجع تانى يبوسها وخلاها تتدوق عسل كسها من على شفايفو وقلعها الاندر والسنتيانه وهيا مستسلما نهائيا واخد من عسل كسها على زبو وخلاها تمصو تانى وهيا خلاص معدتش قادره خلاص ارحمنى بقا دخلو فى كسى وكانت بتترجاه انو يريح نار كسها بس هو قالها حاضر هريحك يا قلبى ونزل بشايفو تانى على حلمات بززها وايدو على طيزها دخل صباع وهيا اه اه اه اه احح اح اخ انتى عملت فيا ايه انا مش قاره حسه انى هموت من المتعه الى فيا ودخل الصباع التانى وبدا بدخلهم براحه لحد ما طيزها اتعودت عليهم ودخل التالت وايدو التانيه بتلعب فى كسها انا كنت جبت على منظرهم اكتر من تلات مرات وانا بتفرج على بنتى 
وهيا كانت عماله تلعب فى زبو بايدها ونيمها على الكنبه وحط مسند تحت بطنها وبدا يحط زبو على فتحت طيزها ويضغط براحه وهيا كاتمه صرختها علشان محدش يسمعها 

انتظرو الجزء القادم

تعليقات

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

عائلة متناكه ( كــامله)

"" زوجي والتحرر الجنسي "" من أروع قصص المحارم المثيرة في عالم الجنس 

ماما من كامل الاحترام الى العهر و دياثتى